Початок цієї історії в матеріалі під назвою «Обережно! Ощадбанк
і їх брехня».
Я ж наївно думала, що мене кілька днів і кредитний ліміт на моїй
карточці зникне. Але через 10 днів він був на тому самому місці.
А тут ще і строк дії моєї
картки, на якій отримувала особисті кошти, мав закінчитися. І мені нібито мали автоматичні надіслати нову у відділення банку за місцем проживання. Але її там не
було. Та таке в них часто буває, що забувають відмітити, куди надсилати
картку і вона лишається у центральному відділенні. Минулого разу було так само,
я кілька разів їх просила виправити помилку.
Але «як об стіну горохом».
А ще працівник банку сказав, що якщо я зараз захочу, щоб мені її
переслали, то з мене спишуть кошти за таку послугу. Хоча раніше, це було
безкоштовно.
Тож вирішила не чекати і поїхати до центрального відділення. Тим
паче, що хотіла закрити вже питання з кредитом.
Щоб отримати нову картку в касі, треба було відвідати їх
менеджера. Поки вона копирсалась у базі даних, я мимохідь вирішила запитати про
свій кредитний ліміт, який чомусь ніяк не зникав. І тут почалася та сама пісня,
яку вже минулого разу чула – що його списати не можна. Я ж писала
заяву на відмову від нього, - казала я. А вона мені, що це тільки обнуління суми.
А потім додала, - То ви відмовляєтесь від кредитної картки? Я
сказала, що так. Вона протягнула мені чистий аркуш, для ще однієї заяви. Але
вже на ім'я їх головного. У заяві треба було зазначити, що відмовляюся від
кредитної картки і вказати причину свого рішення. Уявляєте, я ще маю це пояснювати?
Моя причина була така: «Бо не потребую кредитних коштів».
Після чого вона почала сканувати мої документи: ідентифікаційний код і кожну сторінку
паспорта. Для чого це робилося, я так і не зрозуміла.
У базі ж і так мають бути мої дані. Але то таке, вже не так важливо, хай
колекціонують.
Поки вона все це робила, я вирішила достукатися до її совісті і
попросила, щоб вони не казали своїм клієнтам, що в них не можна закрити кредит.
Щоб не обманювали людей. А вона, нібито нічого і не відбувається, – в очі продовжує казати, що не можна
закрити. Хоча оформлює мою відмову. Ілюзорний світ.
Але ж на «Гарячій лінії» кажуть, що можна, - говорю я. А вона,
що там вам і не таке скажуть.
Та зазначу, що саме завдяки їм мені і почали оформлювати відмову!
Але менеджери мелітопольського відділення Ощадбанку, ледь не
називають працівників «Гарячої лінії» дурнями.
Чи може працівники мелітопольського відділення думають, що
володіють гіпнозом?)
В результаті я все ж таки досягла бажаного. І позбулася
кредиту. Тож хай мій досвід буде комусь наснагою і вірою в те, що хоч і морально це не легко зробити, та на практиці це реально на 100%.
Немає коментарів:
Дописати коментар